sobota, 8 grudnia 2007

Nie dla oka

Debiutancki album Agnieszki Włodarczyk. Na płycie znajduje się 11 utworów, w tym 2 covery. Bardzo kobiecy materiał, zawierający osobiste teksty Agnieszki. Materiał został nagrany w studiu S4, produkcją i masteringiem zajął się Leszek Kamiński. Nad płytą pracowało wielu znanych muzyków, m.in. Robert Janson, Krzysztof Antkowiak, Krzysztof "Tofson" Bączek, Bartosz "Tabb" Zielony, Dominik "Doniu" Grabowski. W chórkach usłyszymy m.in. Joannę Bicz oraz Krzysztofa Antkowiaka.
Polecam dopiero co wydaną płytę Agnieszki Włodarczyk "Nie dla oka". Nie przepadałam może za nią jako za aktorką, ale zauroczyła mnie w "Jak oni śpiewają" - oczywiście nie we wszystkich piosenkach, ale w takich utworach jak "Odkryjemy miłość nieznaną", "Aleja gwiazd", "Małe tęsknoty". Było w niej, w jej głosie, coś co sprawiało, że słuchało jej się świetnie i oglądało fantastycznie, przyciągała uwagę, potrafiła wzruszyć. Wygrała zdecydowanie cały program, ale obawiałam się o jej pierwszą płytę, bo to duże wyzwanie, tym bardziej, że nie ma zbyt dużego doświadczenia w branży muzycznej. Muszę jednak przyznać, że płyta mi się podoba. Jest nastrojowa, pogodna, spokojna, taka do słuchania, są na niej niezłe teksty.
Najbardziej podobają mi się piosenki: "Bez makijażu", "Zawsze byłam", "Pokochać ciszę", "Niepotrzebny", "Powiedz jej", "Wróć".
Płyta bardzo zyskuje przy kilkakrotnym przesłuchaniu.

Brak komentarzy: